Wersja dla słabowidzących Dziś jest wtorek, 23 maj 2017     07:04:17

Dane Urzędu

Numer identyfikacyjny nadany przez ARiMR

063854061

Kod terytorialny

0403012

Rozkład jazdy bus

 

Rozkład jazdy PKS Kobylarnia-Strzelce
Rozkład jazdy MZK

Urząd Gminy Białe Błota

86-005 Białe Błota

ul. Szubińska 7

Sekretariat tel.: 52 323 90 90

Wykaz telefonów bezpośrednich

 

  Wójt Gminy Białe Błota

Maciej Kulpa

 Sekretariat fax: 52 323 90 80

Adres e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Godziny pracy Urzędu Gminy

poniedziałek, środa, czwartek  godz. 7.30 – 15.30

wtorek godz. 7.30 – 17.00,

piątek godz. 7.30 – 14.00

wydział komunikacji:

2.05.2017r czynny do godz.15.oo

poniedziałek 7.30 - 15.00

wtorek 7.30-16.30

środa - nieczynne

czwartek 7.30 - 15.00

piątek 7.30 - 13.30

wydz.komunikacji ostatnią sprawę przyjmuje 30 min przed końcem urzędowania

Referat Gospodarki Przestrzennej - Środa nieczynny

Biuro meldunkowe, USC i biuro dowodów osobistych w środy czynne od godz.12.00 - 15.30, pozostałe dni czynne jak godziny pracy Urzędu

Administrator strony internetowej

inspektor Andrzej Pasek

tel. 052 323 90 66

andrzej.pasek@bialeblota.eu

 

więcej informacji
Województwo kujawsko-pomorskie Powiat Bydgoski Biuletyn Informacji Publicznej

Katalog firm

e-Urzędy bliżej mieszkańców


 

 

 

           Informacje ogólne

 

Projekt partnerski pt. „e-Urzędy bliżej mieszkańców i przedsiębiorców w powiecie bydgoskim” jest realizowany od 01.09.2016r. do 31.12.2017r. wspólnie przez następujące instytucje:

  • Euro Innowacje sp. z o.o. – Partner wiodący
  • Gminę Białe Błota
  • Gminę Dąbrowa Chełmińska
  • Gminę Dobrcz
  • Gminę Koronowo
  • Gminę Nowa Wieś Wielka
  • Gminę Osielsko
  • Gminę Sicienko
  • Gminę Solec Kujawski
  • Centrum Wspierania Administracji „Pro Publico” Sp. z o.o

Wartość projektu wynosi:  1 561 365,88 PLN, a dofinansowanie projektu z UE: 1 315 919,16 PLN

           Cel projektu

„Poprawa efektywności działania JST i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 8 Urzędach JST stanowiących 100% powiatu bydgoskiego woj. kujawsko-pomorskiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez integrację i modernizację (SD) i (ESOD), wdrożenie nowoczesnych rozwiązań zarządczych, w tym dla potrzeb monitorowania oraz podniesienie kompetencji kadr w ramach 6 zadań w terminie do 31.12.2017”

           Zadania zaplanowane w projekcie

  • Integracja i modernizacja w 8 JST obiegu dokumentów (ESOD) i systemów dziedzinowych (SD) do podatków i opłat dla potrzeb elektronizacji procesu obsługi podatkowej, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy
  • Wdrożenie rozwiązań w 8 JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje
  • Wdrożenie rozwiązań zarządczych dla potrzeb zarządzania satysfakcją klienta w 8 JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców
  • Objęcie szkoleniami 45 P samorządowych dla potrzeb podniesienia kompetencji kadr z 8 JST w obszarze podatków i opłat
  • Objęcie szkoleniami 30 P samorządowych dla potrzeb podniesienia kompetencji kadr z 8 JST w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • Objęcie szkoleniami 150 P samorządowych dla potrzeb podniesienia kompetencji kadr z 8 JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi

           Wskaźniki rezultatu zaplanowane w projekcie

  • 8 Jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
  • 8 Jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • 8 Jednostek samorządu terytorialnego, które zintegrowały i zmodernizowały obieg dokumentów (ESOD) i systemy dziedzinowe do podatków i opłat (SD) dla potrzeb elektronizacji procesu obsługi podatkowej, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad.1)
  • 8 Jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania poprawiające dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje (Zad. 2)
  • 8 Jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania zarządcze poprawiające jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta (Zad. 3)
  • 225 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad.4,5,6)

 

 

Kalendarz imprez

Maj 2017
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Galeria

Wyszukaj imprezę

od: do:
Szukana fraza:

Filmy

Musisz zainstalować Flash Player'a oraz włączyć obsługę JavaScript.
Narodowy dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych 2017
Narodowy dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych 2017
Uprowadzenie św.Mikołaja