Każdego dnia 500 konsultantów obsługuje nr telefonu 989 i odpowiada na pytania dotyczące szczepień. Według zapewnień obsługi, średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem infolinii to kilkanaście sekund. Jednak trzeba być cierpliwym, ponieważ tylko 28 grudnia 2020 roku w godzinach pomiędzy 09:00, a 13:00, pracownicy infolinii odebrali 13 500 połączeń. Informacje są udzielane w językach: polskim, angielskim, rosyjskim, ukraińskim. Połączenie jest bezpłatne, a linia działa przez całą dobę.
Dla osób dzwoniących z zagranicy oraz dla abonentów operatorów nie obsługujących numerów specjalnych uruchomiono numer: (22) 62 62 989.
Po 15 stycznia będzie można zapisywać się na szczepienie, a więcej informacji znajduje się pod poniższymi linkami:
Procedura szczepień krok po kroku [1]
Szczepienie przeciwko COVID-1 [2]9 ważne informacje [2]
Szczepieni [3]a [3]
Links
[1] https://www.gov.pl/web/szczepimysie/procedura-szczepien-krok-po-kroku
[2] https://www.gov.pl/web/szczepimysie
[3] https://www.gov.pl/web/koronawirus
[4] https://www.bialeblota.pl/javascript%3Ahistory.back%28%29
[5] https://www.addtoany.com/share#url=https%3A%2F%2Fwww.bialeblota.pl%2Fprint%2F1832&title=Infolinia%20z%20informacj%C4%85%20nt.%20szczepie%C5%84%20i%20szczepionek
[6] https://www.bialeblota.pl/print/1832
[7] https://www.bialeblota.pl/printpdf/1832